2017. április 17., hétfő



tenyerem, szerelem, embertánc,
Isten az égben, mit kívánsz?
kusza vonalak, élet, szex, lélek
gondolod Pacha Mama, én ettől félek?
rajzoltál valamit, egy életet, és megszabtad az éveket?!
vonal fejről, életről, sorsról?
ki olyan vakmerő, hogy ráncokból jósol?
Vénusz, Nap, Merkúr,
egy bolygó, ami elszúr
mindent, vagy semmit
és főleg azt a bentit,
dobogót, fájót, nevetőt, szállót
a szívem?
erre nincs rímem.
ha rajzolsz a húsba,
ha így kötsz gúzsba,
bújj a bőrömbe, használd a tenyerem,
éld az életem, edd a kenyerem
és legyél te felelős, félős és kiszolgáltatott, vidd a francba a tenyeret meg az összes csillagot!
anyám egy élhető világra bíztatott,
ahol ha félek, ha szállok,
én vagyok a fék és benzin.
Ne hidd hogy csak visszadumálok! 
van bennem ezernyi enzim,
ami független tőled ráncos sors.
és ha tenyeremről fejemre átkot szórsz,
sem érdekel,
mert amim van, azt én érem el.
szívódj fel!
tenyerem, szerelem, embertánc,
Isten az égben, táncot jársz, ha engem látsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése